• Slider 19
  • Slider 10
  • Slider 11

OBIEKT BEZPIECZNY HIGIENICZNIE

Bezpieczny Hotel

W trosce o Państwa zdrowie i bezpieczeństwo wprowadziliśmy następujący Kodeks Dobrych Praktyk. 

RECEPCJA

  • Mierzenie temperatury (bezdotykowy termometr) przy przyjściu każdego Gościa do hotelu; stan podgorączkowy i objawy chorobowe uniemożliwiają przyjęcie Gościa do hotelu
  • Stosowanie przez pracowników hotelu maseczek ochronnych oraz rękawiczek jednorazowych
  • Systematyczna dezynfekcja drzwi, klamek, powierzchni lady recepcji, terminali, długopisów, kluczy pokojowych
  • Wprowadzenie ograniczonej ilości osób przebywających przy Recepcji, zachowanie odległości pomiędzy Gośćmi w Recepcji
  • Bezwzględny zakaz przebywania w pokoju osobom niezameldowanym
  • Udostępnienie w Recepcji stacji z płynem dezynfekującym (24h)

POKÓJ HOTELOWY

  • Dezynfekcja urządzeń, klamek, mebli, armatury, wietrzenie pokoi
  • Na życzenie Gościa – ponowna dezynfekcja (zgłosić w Recepcji)
  • Zakaz przebywania w pokoju osobom niezameldowanym

RESTAURACJA

  • Mierzenie temperatury (bezdotykowy termometr) przed wejściem każdego Gościa do Restauracji; stan podgorączkowy i objawy chorobowe uniemożliwiają przyjęcie Gościa do Restauracji
  • Stosowanie przez pracowników hotelu maseczek ochronnych oraz rękawiczek jednorazowych
  • Wprowadzenie odpowiedniej, bezpiecznej odległości między stolikami.
  • Każdorazowa dezynfekcja stołów, krzeseł, kart menu
  • Stacja z płynem dezynfekującym przed wejściem do Restauracji

CZĘŚCI WSPÓLNE

  • Stacja z płynem dezynfekującym w holu oraz na piętrach
  • Dezynfekowanie klamek, poręczy, drzwi
  • Szczegółowa dezynfekcja toalet ogólnodostępnych
  • Obowiązek noszenia maseczki ochronnej przez Gości hotelu

Script logo Script logo